כיצד פילאטיס מכשירים תורם לדיאטה?

כיצד פילאטיס תורם לדיאטה?

דיאטה. כולנו מכירים את המילה הזאת שמתגנבת לנו לראש כשהג'ינס האהוב לוחץ לנו, או כשאנחנו מרגישים שאכלנו קצת יותר מידי. יש סיבות רבות וטובות לרצות להתחיל בדיאטה, אבל לא כולן מצדיקות תזונה לא מבוקרת ודיאטות כאסח לא מועילות. 

אחד הפתרונות שעוזרים לרדת במשקל משלב כושר גופני ובניית תכנית תזונתית בהתאמה אישית. כיום אפשר באמצעות קופות החולים לקבוע תור לדיאטנית או נטורופטית ולהתאים תפריט אישי שיעזור לכם להוריד במשקל ולהרגיש טוב יותר. בד בבד חשוב לשלב אימוני פילאטיס מכשירים עם דיאטה.

כמה מילים על פילאטיס ודיאטה 

שיטת פילאטיס מתאימה לנשים וגברים שרוצים לעבוד על  חיטוב הגוף, יציבה, גמישות הגוף, חיזוק השלד ורצפת אגן. השיטה מעולה לשיפור קואורדינציה, וגם מושלמת לשילוב בחיי היום יום משום שהשיטה מספקת חיוניות ואנרגיה. פילאטיס מקל על מתח נפשי והוא יכול לעזור להימנע מאכילה רגשית – מה שמעולה להורדה במשקל ולחיים בריאים יותר. 

אבל מהי התרומה של האימון להורדה במשקל?

לפני הכול חשוב להבין שפילאטיס הוא אימון שקודם כל מחזק את הגוף ואת עצמות השלד. הוא עובד על רצפת אגן וחיטוב אגן וירכיים. פילאטיס מכשירים תורם לדיאטה כי הוא שורף שומנים בעיקר כאשר משתמשים במכשירים כמו מיטת פילאטיס, טרפז, גומיות התנגדות, חישוקים ועוד. האימון מספק אנרגיה – מה שגורם לצריכה מועטה של אוכל משמין המכיל סוכרים, שומנים או קמח לבן. 

כמה קלוריות שורפים באימון פילאטיס מכשירים?

פילאטיס מכשירים שורף 200 קלוריות בממוצע, בזמן שיש לקחת בחשבון את עוצמת האימון, כמו למשל שימוש במכשירים להתנגדות ומספר חזרות על כל תרגיל. יש לקחת בחשבון את המשקל של המתאמנים והעלאת מסת השריר. האימון אומנם לא יעזור לירידה דרסטית במשקל, אבל גופכם יראה הרבה יותר חטוב וחזק. 

מה לאכול לפני ואחרי אימון פילאטיס?

שילוב אכילה נכונה לפני אימון חשוב לקבלת האנרגיה הנחוצה לאימון גופני. לפני אימון כדאי לאכול מאכלים קלים כמו ביצה קשה עם קוטג', מלפפון או טונה על בסיס מים. לאחר האימון כדאי לאכול ארוחת צהרים או ערב שתכלול חלבון בכמות גדולה, פחמימות מלאות וירקות. אפשר לעלות את האנרגיה לפני האימון עם תמר או פרי שאתם אוהבים. 

למה לא כדאי לעשות דיאטה בלי אימון כושר?

רבים האנשים שלא ממש מוצאים את הזמן לאימון כושר בחיי היום יום שלהם, לכן הם בוחרים לאכול פחות או לשנות את התזונה באופן דרסטי ללא פעילות גופנית. מצב זה אינו מומלץ מפני שהרזייה ללא פיקוח וללא אימון משלים תגרום לשרירים להיות פחות חזקים ואף תגרום למראה מדולדל כמו של הזרועות, הבטן והירכיים. שילוב תזונה נכונה עם אימון נכון, מקנה את ההשלמה והאיזון הנחוצים עבור מי שרוצה להתחיל בדיאטה. בנוסף לכך, כדאי תמיד להתייעץ עם המומחים החל ממדריכות כושר של סטודיו לפילאטיס מכשירים בנתניה ובסביבה עד רופא משפחה ויועצת תזונה. 

 

תפריט נגישות