איפה לעשות שיעורי פילאטיס בנתניה?

איפה לעשות שיעורי פילאטיס בנתניה?
איפה לעשות שיעורי פילאטיס בנתניה?

שיעורי פילאטיס בנתניה – השעות החשובות ביותר בשבוע שלך

אימון פילאטיס נחשב לאחד האימונים הפופולאריים בארץ ובעולם. כיום, כמעט בכול חדר כושר או סטודיו לעיצוב וחיטוב הגוף, תמצאי אימון פילטיס. לוחות הזמנים שיציעו חדרי הכושר יספקו לפחות 3 אימונים בשבוע בשעות שונות, כך שאת תכלי למצוא את השעות המתאימות ביותר בשבוע, בהן תתרכזי בגופך, תחזקי ותחטבי אותו. 

עצירה ונשימה

סטודיו לפילאטיס בנתניה הוא מקום העצירה שלך בבוקר, או בערב. חפשי מקום המציע שיעורי פילאטיס בנתניה, בכול זמן שאפשר. אם תרשמי אל סטודיו לפילאטיס נשים, תכלי להנות מאימון רצפה או פילטיס מכשירים – תוכלי לחוות את השעות המחזקות והנכונות ביותר בשבוע. 

אז מה זה פילטיס? 

בואי נתחיל מהעבודה שאימון זה הוא בדיוק מה שאת צריכה לגוף ולנפש. אבל מדוע? מדובר באימון שמתחיל בבטן בליבה של הגוף. הוא מתחיל בנשימה ונשיפה, חיזוק וכוח. הוא נועד לאסוף סוגרים ואת שרירי בטן, לעבוד מתוך השרירים, לחזק את הירכיים והרגליים, לזקוף את הגוף ואת הגו, לשחרר את הכתפיים ועוד. 

התרגילים החלו כשיטת ריפוי וחיזוק בגרמניה של שנת 1800 ונועדו לרפא מפציעות ולחזק את גופם של חיילים וספורטאים. השיטה עם השנים החלה לחלוש ולכבוש את שאר חלקי העולם. כעת מאה שנים אחרי, השיטה מעולה עבור אנשים מסוגים שונים. 

בעשורים האחרונים השיטה התקבלה בברכה בקרב מתאמנים ומאמנים שיודעים כיצד פילטיס עובד ועל מה הוא אומר לעבוד בכול הנוגע לשרירי הגוף.

בין התרגילים שתמצאי במקומות שמתרגלים פילאטיס בנתניה, תגלי:

  • פילאטיס לעבודה על הבטן – התרגילים מחזקים את שרירי הבטן, עובדים על שרירי הליבה, מספקים כוח לשרירים ועבודה על שיווי משקל מתוך שרירי ליבה וCORE. 

 

  • חיטוב רגליים – נשים אשר מתרגלות פילטיס על בסיס קבוע, יהיו נשים עם רגליים חזקות, חטובות ומעוצבות. דווקא התרגילים האיטיים יותר הם אלה שעובדים על איברים גדולים בגוף, כמו ירכיים המשמשות משקולת של ממש באימון לחיטוב הגוף. 

 

  • תרגילי יציבה – גם תרגילי יציבה הם חלק בלתי נפרד מהאימון. עבודה על שיווי משקל, תרגול נפילה נכונה, פלאנקים, תרגילים מעולם היוגה, עבודה על איזון ומדרך נכון של כפות הרגליים – כולם חלק מתרגול פילאטיס בנתניה או בכל מקום אחר. 

 

  • שימוש במכשירים – שימוש במכשירים ייעודיים כמו מיטת פילאטיס הופכים את האימון לאינטגרלי ויעיל יותר. מכשירים יספקו את ההתנגדות הרצויה לחיזוק וחיטוב הגוף. גם גומיות פילטיס, כדורי פיזיו, חישוקים ייעודיים, ושאר ציוד הם חלק מאימון. בחרי סטודיו פילאטיס בנתניה המציע פילטיס מכשירים. 

אז אומרים שפילטיס מספק יתרונות רבים לגוף. ואת כמובן רוצה לדעת מהם היתרונות, רגע לפני שאת נרשמת לסטודיו המקצועי ביותר. 

הנה כמה יתרונות בולטים פילטיס בנתניה שיבלטו בתרגול:  

שיעורי פילטיס בנתניה יאפשרו לך את השעה הזאת ביום בה את מתרכזת בעצמך ובגופך. 

האימון יאפשר לך לשחרור שרירים, לבצע מתיחות טובות של הגוף, לחזק את הרגליים והזרועות, לחטב את השוקיים ואפילו זמן לעבוד על יציבה ונשימות. 

כשיש לך שעה לעצמך, כשהנייד כבוי או מושתק, כשאת מקשיבה לגופך כשאת בודקת מהם היכולות שלך – זה הזמן הטוב ביותר ביום. לא משנה אם מדובר באימון קצר או ארוך – כדאי תמיד לברר איפה יש פילאטיס בנתניה

זקיפות ובטחון, חיטוב ויציבה – כל אל הם אלמנטים שחייבים להיות במקום איליו תרשמי כדי להתחזק ולהתאמן. 

אבל כיצד בוחרים מקום של פילטיס מכשירים בנתניה?  

בחירת סטודיו פילאטיס בנתניה – ככה תבחרי במקום הנכון ביותר עבורך:

  • שימי לב שבמקום מתקיימים שיעורי פילאטיס מכשירים ורצפה בזמנים שונים כדי שתוכלי לבחור את השעה המתאימה לך ביותר לאימון. 
  • כדאי לבחור מקום בו תמצאי הבנה של המדריכות והכרות עם מה שנשים צריכות בנוגע לאימון. 
  • שימי לב כי המדריכה נותנת את מירב ההנחיות והטיפים הנכונים בזמן אימון וכי היחס אישי וכזה שנועד לספק עבורך אימון בהתאמה ליכולות שלך.
  • בחרי מקום מיומן עם מדריכות מקצועיות. 

אז בואי נסכם – השעה החשובה ביותר בשבוע שלך היא השעה בה תתרגלי שיעורי פילאטיס בנתניה. זה יכול להיות שעה בשבוע, או שעתיים, ויש את מי שתרצה שלוש או ארבע שעות במשך השבוע. בחרי מקום שיכול להציע לך בדיוק מה שאת צריכה ברגע הזה. 

 

תפריט נגישות