כיצד בוחרים פילאטיס בשרון?

כיצד בוחרים פילאטיס בשרון?
כיצד בוחרים פילאטיס בשרון?

פילאטיס בשרון – איך תדעי שזה מתאים לך?

פילאטיס הוא אימון שנועד לנשים וגברים, לנערות ונערים, ובעצם לאנשים בכל הגילים ובמגוון מצבים בריאותיים. אבל לפי סקר שנערך בחצי שנה האחרונה, נמצא כי בישראל יש יותר נשים שבוחרות אימוני פילאטיס, בזמן שרבות בוחרות באימון כדי לחטב ולחזק את הגוף, כדי לנשום טוב יותר, להחלים מפציעות וגם גם להתאזן פיזית ונפשית.

איך תדעי אם האימון מתאים לך?

אם את מחפשת פילאטיס בשרון,  חשוב קודם שתכירי לעומק את השיטה: 

פילאטיס היא שיטת אימון שפותחה על ידי ג'וזף פילאטיס בתחילת המאה ה-20. האימון נועד לשפר את גמישות הגוף, לעבוד על כוח ומודעות לגוף ולספק גוף חזק וחטוב יותר. תרגילי פילאטיס מבוצעים בדרך כלל על מזרן ואפשר לבחור בפילאטיס מכשירים אשר מקנה יותר חוזק וגמישות לגוף. שיעורי פילאטיס בשרון למשל, יכללו את כל היתרונות של עבודה על הגוף ואיזון הגוף תוך מודעות לחיזוק השלד האגן ועבודה על יציבות וזקיפות קומה. 

עקרונות הליבה של פילאטיס כוללים ריכוז בגוף, שליטה בשרירים, דיוק בתנועה, עבודה על נשימה ואיזון. מאמנות פילאטיס טובות מתמקדות בשרירי הליבה כמו הבטן, הגב התחתון, הירכיים והישבן. תרגילי פילאטיס מטרתם לפתח שרירים ארוכים ורזים, לשפר את היציבה ואפילו לטפל בבעיות בריאות.

למי זה מתאים?

פילאטיס מתאים לאנשים בכל מצב גופני וניתן להתאים אותו לצרכים שונים, כמו למי שרוצה לחזק את רצפת האגן או למי שרוצה לחטב את הגוף. האימון מתאים גם לשיקום מפציעות. הוא מומלץ כפעילות גופנית לפני לידה ואחרי לידה ואפילו משפר ביצועים  עבור נשים שעוסקות בספורט באופן מקצועי.

אם את רוצה לחזק את הגוף ולשפר את ההרגשה הפיזית והנפשית שלך, כדאי שתדעי כי פילאטיס מכשירים מפחית מתחים רק על ידי נשימה נכונה ומתיחות שהגוף ממש "צמא" להן. למעשה, פילאטיס מכשירים בשרון מתאים לנשים בכול הגילים שגרות באזור ומחפשות סטודיו פילאטיס קרוב לאזור. הוא מעולה למי שמחפשת שיעורי חיטוב ועיצוב.

הנה כמה נקודות חשובות שיעזרו לך להחליט אם האימון מתאים לך:

  • פילאטיס מתאים לנשים בכול הגילים החל מגיל 16 עד גיל 90 (ואפילו יותר!).
  • השיטה שהגיעה אלינו מתרבות המערב, מעולה למחפשות שיעורי סטודיו המספקים חיטוב, גמישות וירידה במשקל. 
  • האימון טוב ויעיל עבור מי שמחפשת אימונים של 2-3 פעמים בשבוע באופן רצוף. 
  • האימון מתאים לכך אם את רוצה לבחור אימון שאינו בעצימות גבוהה מידי, אבל גם מציע נוחות בעבודה והתאמה לקצב הנכון לכל אחת, כמו גם מודעות פיזית ונשימתית. הוא יספק לך הרגשה טובה בכול פעם שאת מגיעה לסטודיו. 

אז אם את רוצה חיי שגרה טובים יותר, נוחות, יעילות באימון וגוף מעוצב – שיעורים כמו פילאטיס מכשירים בשרון יכולים להתאים בול לשגרת החיים שלך. 

 

תפריט נגישות