כיצד לבחור סטודיו לפילאטיס מכשירים?

במדינת ישראל יש המון מקומות שאפשר ללמוד בהם פילאטיס.

פילאטיס היא שיטה הידועה כמחטבת ומחזקת המתאימה לגברים ונשים.

למעשה מדובר באימון הידוע ביכולות המופלאות שלו לחטב את הגוף, לחזק אותו, האימון מגמיש את הגוף, עובד על יציבות וזקיפות של אברי הגוף כשהכול קורה בשעה אחת של אימון.

אם תבחרו סטודיו לפילאטיס מכשירים בנתניה המציע מספר אימונים בשבוע – תוכלו לעבוד באופן רצוף על הגוף ולהנות מגוף מושלם וחזק בכול ימות השנה. 

מרוב דובים לא רואים את היער…

מכיוון שאימון זה קיים כבר עשרות שנים – והפך כל כך נפוץ: יש אנשים שפשוט מתבלבלים בין מקומות לאימון טוב, או מוצאים עצמם מתלבטים בנוגע לבחירת סטודיו פילאטיס בנתניה או בכל מקום.

בשל כך, רבים מנסים להבין באיזה סטודיו לפילאטיס צריך לבחור וכדאי לבחור, והיכן לבצע את האימונים השבועיים עם קבלת מירב התוצאות עבור הכסף שהם משלמים. 

אבל איך בוחרים מקום טוב לפילאטיס?

כדי להתחיל חשוב להבין ולשאול את עצמכם: מה האימון שאתם רוצים? האם אתם רוצים אימון שיעבוד על שרירי הגוף ויחזק את הבטן? האם תרצו לנפח שרירים?

אולי תרצו אימון אירובי בעצימות גבוהה כדי לשפר את סיבולת הלב והריאה?

בכל מקרה, בררו מה סוג האימון הנכון ביותר בשבילכם. לדוגמא: פילאטיס אינו אימון המנפח שרירים.

התרגול גם ממש לא כולל קפיצות ודילוגים, אבל הוא בהחלט כזה שיחטב את הגוף, יספק לכם עבודה מתוך הליבה של הגוף ועם התמדה – יספק תוצאות נפלאות בנוגע למראה הגוף וההרגשה הכללית. 

מי שיתרגל פילטיס ילמד לנשום נכון, לעמוד זקוף, לחזק את שרירי הבטן והגב, בזמן שהאימון מספק חמצן חיוני לגוף, מאריך את השלד, ואפילו מעצב את השרירים ועובד על אזורים שנשים רוצות לעבוד עליהם, כמו בטן, ירכיים, ישבן, יד אחורית ושאר שרירים. 

חשוב לציין שמרבית המתאמנות הן נשים, משום שהאימון עובד על חיזוק רצפת אגן וחיזוק שרירי הבטן והירכיים, אבל לא מעט גברים מוצאים כי האימון מעולה עבורם כדי להתגבר על פציעות או כדי לחזק את הגוף. 

הנה כמה נקודות שיש לשים אליהן לב כשבוחרים מקום מומלץ לפילאטיס: 

  • כשאתם בוחרים שיש בו פילאטיס רצפה וגם פילאטיס מכשירים בנתניה – חפשו מקום אשר מבטיח כי תוכלו לעבוד גם בשיטת המכשירים. 
  • בחרו מקום שנעים לכם לשהות בו וכזה שקיבלתם אודותיו המלצות. 
  • שימו לב שכל המדריכים והמדריכות מנוסים בתחום. אם את אישה ואת רוצה מקום נשי – כדאי לחפש סטודיו פילאטיס בנתניה שיהיה עוטף ומכיל, ויספק לך שיטות שיעזור לעבוד על רצפת אגן ועל מגוון רחב של איברים שנשים רוצות וצריכות לחזק. 
  • שימו לב לדירוג של המקום, לאיכות שלו ולהמלצות ממתאמנים. וודאו שמערכת השעות של הסטודיו מתאימה לזמנים בהם אתם יוצאים מהבית או חוזרים מהעבודה. 
  • וודאי שיש מספיק שיעורי פילאטיס מכשירים שיתאימו לכם לאימון בוקר או לאימון של סוף היום. כמו למשל אחרי יום עבודה, או אחרי שאתם משכיבים את הילדים לישון. 
  • בדקו מה העלויות של הסטודיו או של המרחב שאתם בוחרים להרשם איליו, ושימו לב שהכול תואם את הציפיות שלכם. 
  • הגיעו לאימון ניסיון. 

בצורה זאת תכלו לבחור אימון פילאטיס מכשירים בנתניה שימלא את כלל הצרכים הפיזיים שלכם ויעזור לכם להרגיש חיוביים וחיוניים בכול ימי השבוע. 

תפריט נגישות